(0) سبد خرید
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
دسته بندی محصولات
    فیلترها
    Preferences
    جستجو
    تولید کننده: درفک نوین (D.N.CO)

    بوش پایین کمک فلزی پراید

    6,000 تومان
    شناسه کالا در انبار: 123
    وضعیت کالا در انبار: موجود
    تاریخ تحویل: آماده ارسال

    معرفی محصول:

    بوش پایینی کمک فنر عقب، زیرمجموعه­‌ی گروه قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو است. این قطعه در قسمت پایینی کمک فنر عقب خودروی پراید قرار دارد که کمک فنر را به اکسل عقب خودرو متصل کرده و وظیفه آن ایجاد انسجام برای کمک فنر عقب خودرو محسوب می‌شود. خودروی پراید دارای دو عدد کمک فنر عقب بوده که هر دوی آن‌ها شامل یک عدد از این بوش بوده و با یکدیگر یکسان هستند و بین خودروهای پراید و رنو PK مشترک تولید می‌شود. باید دقت داشت این قطعه بین خودروهای پراید معمولی و یورو4 مشترک است ولی خودروی وانت پراید این قطعه را ندارد؛ زیرا فنرهای عقب خودروی وانت پراید با پراید سواری متفاوت است. این قطعه از دو قسمت آلومینیوم ریخته‌گری‌شده و لاستیکی تهیه شده‌ که ابعاد سوراخ داخلی و ابعاد خارجی آن اهمیت بالایی دارد.

     ویژگی‌های محصول:

    1.       تولیدشده از مواد اولیه درجه‌یک با گرید A
    2.       طول عمر بالا
    3.       کیفیت برتر
    4.       سازگاری بالا
    5.       قیمت مناسب
    6.        استاندارد

     موارد کاربرد:

    بوش کمک عقب در دو قسمت بالا و پایین کمک فنر قرار دارد و یکی از قطعات پر مصرف در سیستم جلوبندی است.

    •          نگهداری کمک فنر
    •          ممانعت از ضربه وارد کردن دست‌اندازها و چاله‌ها به کمک فنر خودرو
    •          ممانعت از ورود فشار به کمک‌فنرها به عنوان ضربه‌گیر
    •          ممانعت از ایجاد صدا در خودرو

    علائم خرابی:

    •         شل شدن کمک‌فنر
    •         به صدا افتادن عقب خودرو
    •         ضربه‌های ناگهانی در قسمت عقب خودرو
    •         کاهش ارتفاع عقب خودرو و نزدیک شدن به کف خیابان
    •         سر و صدای بیش از حد کمک‌فنرها هنگام ورود به چاله‌ها یا سرعت‌گیرها

    علل خرابی:

    در ابتدا باید گفت که این قطعه دارای عمر مفید می‌باشد یعنی با گذشت زمان، اجزای سیستم تعلیق خودرو به ‌مرور فرسوده می‌شوند. به طور کلی سیستم تعلیق و جلوبندی به‌طور متوسط نیازمند دو مرحله بازدید در سال می‌باشند و اگر سیستم تعلیق به‌موقع تعمیر نشود، آسیب‌های بعدی به خودروی شما وارد خواهند شد. جاده‌های پر پیچ و خم و دست‌اندازهای جاده، عمده‌ترین دلیل خرابی این قطعه هستند. در صورتی که کیفیت تولید این قطعه مناسب نبوده و ابعاد آن صحیح نباشد، مونتاژ این قطعه بر روی کمک فنر و اکسل عقب به‌درستی صورت نگرفته یا دچار لقی می‌شود. در صورتی‌که قسمت لاستیکی این قطعه کیفیت پایینی داشته باشد، به سرعت خشک، پوسیده و پاره می‌شود.اگر بوش‌های محل نصب کمک فنر، ترک‌خوردگی و یا تغییر شکل داده‌اند باعث سرو صدا در سیستم تعلیق به خصوص در موقع شتاب گرفتن، ترمز کردن و یا عبور از ناهمواری‌های سطح جاده می‌شود. بنابراین باید هرچه زودتر نسبت به تعویض بوش‌ها اقدام شود و در غیر این صورت ایمنی خودروبه شدت کاهش پیدا می‌کند.

     

    معرفی محصول:

    بوش پایینی کمک فنر عقب، زیرمجموعه­‌ی گروه قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو است. این قطعه در قسمت پایینی کمک فنر عقب خودروی پراید قرار دارد که کمک فنر را به اکسل عقب خودرو متصل کرده و وظیفه آن ایجاد انسجام برای کمک فنر عقب خودرو محسوب می‌شود. خودروی پراید دارای دو عدد کمک فنر عقب بوده که هر دوی آن‌ها شامل یک عدد از این بوش بوده و با یکدیگر یکسان هستند و بین خودروهای پراید و رنو PK مشترک تولید می‌شود. باید دقت داشت این قطعه بین خودروهای پراید معمولی و یورو4 مشترک است ولی خودروی وانت پراید این قطعه را ندارد؛ زیرا فنرهای عقب خودروی وانت پراید با پراید سواری متفاوت است. این قطعه از دو قسمت آلومینیوم ریخته‌گری‌شده و لاستیکی تهیه شده‌ که ابعاد سوراخ داخلی و ابعاد خارجی آن اهمیت بالایی دارد.

     ویژگی‌های محصول:

    1.       تولیدشده از مواد اولیه درجه‌یک با گرید A
    2.       طول عمر بالا
    3.       کیفیت برتر
    4.       سازگاری بالا
    5.       قیمت مناسب
    6.        استاندارد

     موارد کاربرد:

    بوش کمک عقب در دو قسمت بالا و پایین کمک فنر قرار دارد و یکی از قطعات پر مصرف در سیستم جلوبندی است.

    •          نگهداری کمک فنر
    •          ممانعت از ضربه وارد کردن دست‌اندازها و چاله‌ها به کمک فنر خودرو
    •          ممانعت از ورود فشار به کمک‌فنرها به عنوان ضربه‌گیر
    •          ممانعت از ایجاد صدا در خودرو

    علائم خرابی:

    •         شل شدن کمک‌فنر
    •         به صدا افتادن عقب خودرو
    •         ضربه‌های ناگهانی در قسمت عقب خودرو
    •         کاهش ارتفاع عقب خودرو و نزدیک شدن به کف خیابان
    •         سر و صدای بیش از حد کمک‌فنرها هنگام ورود به چاله‌ها یا سرعت‌گیرها

    علل خرابی:

    در ابتدا باید گفت که این قطعه دارای عمر مفید می‌باشد یعنی با گذشت زمان، اجزای سیستم تعلیق خودرو به ‌مرور فرسوده می‌شوند. به طور کلی سیستم تعلیق و جلوبندی به‌طور متوسط نیازمند دو مرحله بازدید در سال می‌باشند و اگر سیستم تعلیق به‌موقع تعمیر نشود، آسیب‌های بعدی به خودروی شما وارد خواهند شد. جاده‌های پر پیچ و خم و دست‌اندازهای جاده، عمده‌ترین دلیل خرابی این قطعه هستند. در صورتی که کیفیت تولید این قطعه مناسب نبوده و ابعاد آن صحیح نباشد، مونتاژ این قطعه بر روی کمک فنر و اکسل عقب به‌درستی صورت نگرفته یا دچار لقی می‌شود. در صورتی‌که قسمت لاستیکی این قطعه کیفیت پایینی داشته باشد، به سرعت خشک، پوسیده و پاره می‌شود.اگر بوش‌های محل نصب کمک فنر، ترک‌خوردگی و یا تغییر شکل داده‌اند باعث سرو صدا در سیستم تعلیق به خصوص در موقع شتاب گرفتن، ترمز کردن و یا عبور از ناهمواری‌های سطح جاده می‌شود. بنابراین باید هرچه زودتر نسبت به تعویض بوش‌ها اقدام شود و در غیر این صورت ایمنی خودروبه شدت کاهش پیدا می‌کند.

     

    مشخصات محصول
    قابلیت استفاده در خانواده پراید
    قابلیت استفاده در رنو PK
    تولید کننده درفک نوین (D.N.CO)
    تعداد در بسته بندی 1 عدد
    محل نصب پایین کمک عقب
    کشور سازنده ایران
    جنس فلز-لاستیک
    مقاوم در برابر روغن و مواد شیمیایی
    آبکاری شده می باشد