(0) سبد خرید
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
دسته بندی محصولات
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    پرسش های متداول

    ورود و ثبت نام

     چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

    در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید.

    میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید.

    پس از ثبت نام کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.

    بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام تکمیل می شود.

    سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

    رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

    روی گزینه "رمز خود را فراموش کرده ام" کلیک کنید.

    جهت یادآوری کلمه ی عبورشماره موبایل خود را وارد نمایید.

    پس از دریافت کد بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

    برای خرید از قطعه بازار ایران، حتما باید در سایت عضو باشم؟

    بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

    چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

    با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید.

    روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.

    میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

    خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

     روند ثبت سفارش

     میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

     بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

     چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

     شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

     چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

     هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

    برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

    شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

    رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)

    CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)

    تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

     میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

     بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

     میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

     خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

     از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

     به دو صورت پرداخت در محل (کارتخوان سیار) و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

     در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

     شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

     پیگیری ارسال سفارش

     چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

    ابتدا وارد پروفایل خود شوید. 

    روی گزینه ی "سفارشات من" کلیک کنید.

    میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.