(0) سبد خرید
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
دسته بندی محصولات
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    روش های ارسال و بازگشت کالا

    نحوه ارسال سفارشات شهر تهران

    ارسال سفارشات تهران پس از هماهنگی و اطلاع از طریق پیامک توسط واحد حمل و نقل قطعه بازار ایران صورت می پذیرد. در صورت عدم تحویل موفق سفارش، هماهنگی زمان به صورت مجدد انجام و سفارش ارسال می گردد. تنها سفارشاتی که به صورت آنلاین پرداخت شدند، سه بار به این شکل پیگیری خواهند شد.

    در زمان دریافت سفارش تعداد اقلام موجود در بسته را با رسید سفارش مطابقت دهید. در صورت مشاهده مغایرت، از تحویل گرفتن بسته و امضای رسید خودداری نمایید.

    هزینه ارسال تمامی سفارشات در شهر تهران با مبلغ بیش از ۱۰۰هزار تومان رایگان و سفارشات با مبلغ کمتر از ۱۰۰ تومان، مطابق تعرفه اسنپ باکس می باشد.

    ارسال سفارشات شهرستان های استان تهران امکان استفاده از سرویس پست نیز فراهم میباشد.

     

    نحوه ارسال سفارشات شهرستان

    پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد. سفارشات مشتریان عزیز شهرستان با توجه به نحوۀ پرداخت ازطریق «پست» و یا شرکت های «باربری» بصورت پس کرایه ارسال می شوند. همچنین کد رهگیری این سفارشات ۲۴ ساعت پس از تحویل به شرکت پست، برای مشتریان پیامک می گردد.

    زمانی که کالا توسط پست ارسال می شود، جهت تحویل مأمور پست ۱ بار درب منزل مشتری مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور مشتری، کالا به مرکز پستی شهر مورد نظر برگشت خورده و مشتری تا یک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش خود را تحویل گیرد. در غیر این صورت سفارش به انبار قطعه بازار ایران باز می گردد.

    زمانی که کالا توسط شرکت های «باربری» بصورت پس کرایه ارسال می شوند کدرهگیری به همراه رسید و توضیحات مربوط به نحوه دریافت سفارش ۲۴ ساعت پس از تحویل به شرکت باربری در صفحه جزئیات سفارش برای مشتری قابل نمایش و دریافت میباشد.

    در زمان دریافت سفارش تعداد اقلام موجود در بسته را با رسید سفارش مطابقت دهید. در صورت مشاهده مغایرت، بلافاصله پس از دریافت، مراتب را به قطعه بازار ایران اعلام نمایید.

     

    نحوه بازگشت کالا

    آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های قطعه بازار ایران بوده است و قطعه بازار ایران در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

    کلیه کالای ارایه شده در وب‌سایت قطعه بازار ایران، باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند ، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.

    اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد

    - اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا   روز پس از دریافت کالا، به قطعه بازار ایران اطلاع داده شود.
    - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
    - استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قطعه بازار ایران بازگردانده شود.
    - برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    - این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

     اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد

    - وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش قطعه بازار ایران از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
    - اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
    - عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
    - در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
    - در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
    استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قطعه بازار ایران بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

     اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

    - آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش قطعه بازار ایران از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
    - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قطعه بازار ایران بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

     اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

    توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
     
    توجه بند 2: از آنجا که قطعه بازار ایران یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).
     
    - اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را لغو نمایید.
    - با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. 
    لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
    همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

     اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

    - آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش قطعه بازار ایران اطلاع داده شود.
    - با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و قطعه بازار ایران تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
    - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قطعه بازار ایران بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    - کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش قطعه بازار ایران ارسال شود.
    - در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به قطعه بازار ایران بازگردانده شود.

    پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد قطعه بازار ایران در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت قطعه بازار ایران در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.